Alla inlägg under juli 2010

Av Coyo - 30 juli 2010 15:10

Gårdagen spenderades på stan hela dagen med Bea och Cajsa, en mycket mysig dag blev det. Och massa fotande med min nya kamera :D

Kom fram till att jag vill ha nya glasögon, hur ser dessa ut?

    

Kyrkans drake på stan gillade jag :D


  

Fiiina motiv :)


Bea och Cajsa, visserligen bakifrån men fick ingen bild framifrån på dem tillsammans :P

 

Cajsa :)


Mycket mysig dag på stan med härliga brudar :D


//C  

Av Coyo - 24 juli 2010 18:32

Jahapp, måste bli bättre på detta!

Idag har jag jobbat sista gången för denna gång, 5 dagars ledigt nu härligt det! Men jag gillar att jobba i kyrkan. Idag var det förast dop men ett barn som var jättegulligt. 8 månader gamalt såå söt :) sedan var det 2 bröllop och det första var verkligen jättefint! Helt otroligt, väldigt annorlunda. Tjejen hade en svart lång klänning med långt släp och en bukett med röda rosor och tärnorna/näbbarna bar svarta och röda klänningar allt var helt klart toppen! Nu vet jag hur jag vill ha mitt bröllop :) sedan sjöngs en massa fina sånger bl.a annie's song. Den sjöngs av en man som var jätteduktig att sjunga! Jag har hört honom förr och jag tycker han har helt underbar röst :)

(detta är inte han utan Jhon Denver)


Nu ska jag snart fara till stugan men ska vänta på min farbror som ska åka med :)

Vi hörs snart!


Kram

/C

Av Coyo - 18 juli 2010 19:10

Helgen i stockholm har hittills vart toppen :D


Igår anlände vi och då for vi till hotellet och med väskorna sedan gick vi runt i stan och köpte helt himmelsk glass i gamla stan på Ben & Jerrys!! Sedan åt vi på Pizza hut och mums var det, TIPS: Väldigt god glutenfri pizza finns på pizza hut :) Sedan badade vi bastuoch myste hela kvällen på hotellet med film :)


Idag var det gröna lund som stod på shemat en heldag det med! Åkte bergochdalbana i massor men ville inte åka Fritt fall så det blev inge sånt :P När vi skulle ut från grönan kommer en kille och "hoppar" på mig ( eller ja inte bokstavligt ) och skrämmer mig, haha! Jag måste träna bort min lättskrämdhet nu det börjar bli löjligt. Men till mitt försvar såg jag ej han och han kom bakifrån xD Sedan åkte vi in till stan och åt även i dag på Pizza hut men idag blev det Nacho tallrik även det väldigt gott :D Innan vi kom till restaurangen så sprang en kille in i migsp jag höll på ramla men han fick fatt i miog så hann inte det :) Han blev väldigt ångerfull och bad så hemskt mycket om ursäkt, trevlig kille det är inte varje dag man springer på sådana som säger förlåt :)


Jaja nu ska vi till hotellrummet och myysa på, kanske även ikväll blir bastubad vem vet :)


Kramar


/C

Av Coyo - 15 juli 2010 23:32

Måste ta tag i bloggandet nu! Men orkar nog inte nu, ska sova efter en lång dag med massa skojs saker :D


Började dagen med att baka en kladdkaka som jag sedan tog med till stugan. Dit följde även Bea och momma med så blev en heldag. Först bad och sedan låg vi och solade i slänten ( hihi ) och där lyckades både jag och Bea somna så när pappa kom och skulle hämta oss för middag fattade ingen av oss var vi var riktigt först :P sedan blev det brännboll men det blåste jäkla mycket och var kallt men man blev ju var när man sprang :D men vi fick även en skada :( inge roligt sånt!!  Men det var en härlig dag i alla fall och nu är man hemma igen ska bli jäkla skönt att sova för är trött :)


Sov gott alla!


Kram

//C


En härlig sång :P hihi!

Av Coyo - 12 juli 2010 22:27

Hoppsan nu var det länge sedan jag skrev något men har inte känt någon ork till det. Men nu ska jag försöka uppdatera lite ( i alla fall det senaste, berättar om student och så nån annan gång om någon vill veta :P )


Förra veckan var det Gatufest i Sundsvall och på onsdagen var Brolle här :D är han snygg eller? Har kommit på att jag är väldigt svag för killar med tatueringar :P tycker det är jäkla snyggt xD Sedan var jag även på stan på torsdag dag och kollade lite på E.M.D och de hade en akustisk konsert vilket var häftigt. På torsdag kväll umgicks jag med goda vänner och v ihade pick nick och var även ner på GF och kollade lite utanför och tog en fika på barista :P och där var det salsa kväll eller något så det spelades salsa musik och dansades salsa vilket var skojs att se. Kändes väldigt exotiskt att sitta där i fönstret med en smoothie i handen och titta på salsa. Värmen hjälpte också till lite så det kändes mer exotiskt, kändes skojs eftersom man bara var i sverige :P På fredagen blev det utgång med Sara och Matilda på allstar och attans vad kul vi hade :D :D träffade massa folk som inte var från Sundsvall vilket var skojs för går man ut annars finns ju bara folk från sundsvall ute och vi dansade natten lång! På lördagen jobba jag och på kvällen träffade jag Bea och sedan även Sara, kul hade vi :D :D Söndag blev jobb också och på åkvällen till stugan fram och tillbaka och idag har jag jobbat också xD haha! Var även och badade med Bea eftersom det är så jäkla varmt att man inte kan vara i lägenheten! Fattar inte hur jag kan sova här men det går på något sätt :P hihi!


Jaja det var en snabb uppdatering vet inte om någon fattade det jag skrev bara ordbajsade ner något nu men men :)


Kram

//C

Ovido - Quiz & Flashcards