Alla inlägg under augusti 2010

Av Coyo - 23 augusti 2010 20:38

Då har jag packat in mig i rummet men det känns fortfarande väldans tomt! Som tur är kommer mamma hit i morgon och så hon kan ta med en massa saker :D

Men dagen har känts väldans låång är så jäklans trött så nu ska jag snart sova, kanske ser nån film först vi får välan se :)

Over and out

 

/C

Av Coyo - 22 augusti 2010 20:20

Det tar aldrig slut på saker här hemma. Men nu tror jag i alla fall att jag packat ner allt. Men skulle jag mot förmodan ha glömt något så kan päronen komma med det eftersom de ska hämta pappas bil på tisdag så det är nog lugnt :-D

Jag har sprungit fram och tillbaka hela dagen och hittat funderat på vad som ska med och inte men nu är golvet belamrat med packade väskor som jag hoppas blir toppen :-)

Nu blir det till att ställa väskor i hallen och kanske bära nån till bilen. Sedan ska jag sova :D


//C 

----------

I en värld fylld av tårar
i ett rum utan ljus
I en sång utan toner
i en bok utan slut
Hjälp mig
Hjälp mig hitta ut

Av Coyo - 22 augusti 2010 14:39

Packar, målar naglar och lyssnar på Brolle. Kan det bli bättre? :D :D

Nu bär det snart av mot nya äventyr :D Spännande värre!! Packar och står i men jag har problem med vad jag ska packa och inte xD men det ska nog lösa sig det med :D

Ser sjukt mycket fram emot att börja på ålsta och se hur det blir har hört en massa bra saker om utbildningen så ska bli sååå roligt! Pepp som attans :D

Nu ska jag duka fram mat innan päronen kommer hem och sedan fortsätta med packandet :)


Min favorit låt för tillfället sjunger den hela tiden :)

//C

Av Coyo - 21 augusti 2010 21:58

Denna dagen blev också på Selånger. Myys med tjejorna ( Bea och Cajsa ) härligt värre :D Sedan åt jag middag med mormor och efter den mumsiga middagen så hamnade jag vid dumburken men där fanns inget skoj att se :/ Så det blev en händelselös kväll men det är härligt, en riktig slapparkväll :) men det hade vart skoj om man haft nån att prata med så det inte blev så tyst men då är det bra att det finns telefon :)

Nu lyssnar jag på bra musik på spotify! :D lugna låtar är det bästa tipset för att tagga ner på kvällarna! Men är jäkla trött så ska nog krypa till kojs. Sängen är väldans lockande just för tillfället :P


//C

 

Om du bara kunde känna hur jag mår

Om du bara kunde läka mina sår

Om du bara kunde veta hur det går

Då skulle du förstå...

Av Coyo - 20 augusti 2010 21:25

Då var man tillbaka i hemmet igen. Det är där man trivs bäst :D En härlig semester var det även om jag var halvt om halvt sjuk. Vi åkte ju på natten till söndag och jag körde första biten fram till tunnebro eller vad det heter. Den jobbigaste biten kan jag säga, kol svart och man var bara trött! Men jag kan ju säga att jag inte alls gillar att åka på natten i en så jäkla trång bil i alla fall! Det gick an att sitta i framsätet när mamma körde för där fanns mycket plats för benen :D men byta plats me pappa var ingen hit! I baksätet fanns knappt någon plats! Där satt man som packade sillar, fanns ingen plats för benen så jag hade verkligen ont överallt när vi var framme kl. 11 på söndagen. Men då fick vi inte heller checka in förrens tre! Så ni kan ju tänka er hur fräsch man kände sig efter att ha suttit i en bil en hel natt och knappt sovit något. Då gick vi runt på affären och tittade. Kände mig som ett vandrande lik och det gjorde vi nog alla. Var väldans seg och fattade knappt halv sju av vad någon sa. Jag skrattade åt allt även om det inte var något som var kul xD men så blir det när man är trött :D 

Men det var en bra semester om man bortser från första dagen :P Shoppade loss som attans så nu är väl pengarna snart slut och så var vi på Liseberg en dag jäkla roligt :D det är mycket roligare än grönan fast det är mycket skojs det med!

Denna dagen har jag spenderat med att städa, baka kladdkaka och så var jag en sväng på Selånger marknad med Cajsa och Sofia :D myys dag verkligen! Nu måste jag börja ta mig i kragen för att packa ihop sakerna bara inför flytten till Ålsta. Men det är jag jäkla nervös inför. Hoppas att det går bra! Ser verkligen fram emot att att börja där det ska bli toppen :D det ända jag inte är så pepp på ät flytten men det ska bli spännande det med :D Komma säkerligen att bli toppen!!

Nu ska jag slappa vid tv:n ett tag innan jag ska sova :)

Men en sak vill jag säga först: 

Borta bra men hemma bäst!


//C

Av Coyo - 14 augusti 2010 22:11

Jaha då hoppas jag att jag packat det sista inför resan söderut :P ska kolla igenom packninge nu snart en sista gång innan det bär av. Det enda som inte är så skoj nu är att jag känner mig förkyld :'( detta gillas inte då vi ska ut och ha roligt i veckan! Aja håller på att kurera med ingefärsthé nu så hoppas på det bästa.


Har vart i stugan igår till idag och dagen spenderades med att vara med kusinerna, bada, åka båt och busa med vattenskidor :D härlig dag dock var det alldeles för varmt för min smak jag vill att det ska bli kyligare ute nu så att man kan leva utan att flyta bort!


Nu ska jag kyla ner mig med "ispåsen" och kolla det sista innan vår nattliga resa :)


//C

Av Coyo - 8 augusti 2010 18:09

Ännu en helg har gått nu. En rolig en :D eller ja, vissa delar i alla fall! Och nu sitter man och tittar på Glee :) men ska ta det från början...

Fredagen: Då blev det utgång och födelsedagsfirande av Linda som fyllt år. Kl. 18.07 befann sig jag och Sara utanför hennes hus och tog henne med oss och så var hon i vårt "våld", hihi! Först lagade vi middag: ugnstekt kotlett, potatisgratäng, bea-sås och sallad. Mumsigt värre :D Efterrätten bestod av chokladmousse, vispad grädde och hallon. Myyys :D gott som attans! Sedan kom även Saras kompis Linn och var med och vi gjorde oss klara för att gå på Allstar där det blev en hel massa dansande fram till tre :D en väldigt lyckad kväll med underbart sällskap :)

Lördagen: Jobbade på dagen och det blev en låååmg dag kan jag säga var väldigt seg :P på kvällen var jag ner tell norrporten arena och var därutanför och lyssnade på baseballs men de hördes inte så mycket så jag gick hem och kollade på mission impossible i min ensamhet istället :)

Söndagen: Jobba på dagen och nu kollar jag på Glee :) så har vart en bra helg om man sammanfattar den men fanns en del tråkiga stunder också då det inte fanns nåt att göra eller någon att prata :S men det vägde de bra stunderna upp så det gör inget :D


Kram


//C

Av Coyo - 3 augusti 2010 13:33

Sitter och fyller i blanketter och jag håller på att bli galen! Jag fattar absolut ingenting. Jag bryter fan snart ihop på dessa jäkla blanketter!!!! Jag blir ärligt talat bara förvirrad :-S


Så nu har jag avreagerat mig lite :P


Har vart ner på biblioteket och lånat "Genom dina ögon" på ljudbok så jag har något att lyssna på i bilen när vi ska på semester :) Annars har dagen bara vart långrandig. Just nu vill jag bara tillbaka till jobbet för det är faktiskt väldigt tråkigt att bara gå hemma och inte ha något att göra alls :/ men räknar ner nu på torsdag är det början på de 6 sista passen för sommaren. Lite sorgligt för jag gillar att jobba! Men men sedan är det snart skola och det ser jag sjukt mycket fram emot :D Ska bli roligt att börja med något nytt nu och se vad som händer på Ålsta folkhögskola. Spännande :D


Nu ska jag laga mat och sedan invänta Sara :)


//C 

Presentation


En dag, ett liv, en tjej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards