Alla inlägg under februari 2011

Av Coyo - 4 februari 2011 13:33

Känner mig jättesprallig idag och jättepepp på att göra något roligt :D snart bär det av moit nya äventyr och bara ha roligt hela helgen, ska bli härligt :) Känner att jag måste iväg och göra något jag inte brukar göra ofta så ska bli roligt!

Denna veckan har gått fort vet inte vart den har tatt vägen riktigt kändes som det var måndag igår. Känns bra att veckorna går fortare betyder att man gör massa saker man älskar och tycker är roligt :) På ett annat sätt är det inte så roligt, det betyder att skolan snart är slut och man ska hitta något nytt att göra nästa år, SPÄNNANDE! Har lite beslutsångest för vad jag ska göra men det löser sig hoppas jag :) Skulle vilja göra något annorlunda men vet dock inte vad så får se vad som händer och fötter...

Känner mig lite smånervös inför kvällens strapatser :P men det kommer säkerligen att bli kul! 

//Carro

Ovido - Quiz & Flashcards