Alla inlägg under december 2010

Av Coyo - 8 december 2010 17:25

Jaha, har inte mycket att säga men tänkte visa någon mer bild från "modell för en dag" fotograferingen :)


        

Det var en riktigt rolig dag och gillar bliderna häftiga effekter på dom :) En rolig upplevelse och nu har man några bilder man kan använda om man behöver bilder på sig själv någon gång :)


Hade!

Av Coyo - 5 december 2010 22:05

Det var ett tagsedan jag var inne här. Min dator har vart trasig så har inte haft den tillgången på ett tag men det är roligt att ha den tillbaka :) Får se hur det blir när jag kommer tillbaka till skolan igen, hoppas hoppas att internet funkar!!

Sedan sist så har det faktiskt hänt en del skojiga saker:

Kan börja med att berätta om vår krogshow som vi har satt upp på bykrogen, den har vi repat på de senaste veckorna och i fredags hade vi premiär :D så jäkla roligt! Alla var så peppade och vi hade verkligen jätteroligt, alla är såå duktiga! Publiken var jättehärlig och alla var på topphumör! Publiken var med på allt vi gjorde och gav oss mycket energi :D 



  

Lite bilder från showen :)


Efter showen igår så åkte jag hem med familjen, och idag har jag vart med Cajsa, Christoffer och Viktoria på scandic och blev fotade av ett modell företag. Vi blev först sminkade och sedan fick vi byta om om vi ville och så blev vi sedan fotade. Det var en toppenrolig dag och bilderna blev sjukt snygga :D


 

       

Jag tyckte det var toppen roligt och jag gillar bliderna de är lite häftiga :)


Så det var lite av vad som hänt nu senaste tiden :)


//Carro

Presentation


En dag, ett liv, en tjej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards