Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

...en del av mig vill bort en del av mig vill vara kvar...

Av Coyo - 2 oktober 2010 17:48

Opps!

Bloggen har inte vart någon prioritering de senaste veckorna, men nu ska jag ändra på det :D

Sedan sist jag skrev har det hänt lite olika saker, har införskaffat en ipod nu så livet är mycket enklare när man kan bära med sig den för övning (det är ju lite klumpigt att bära med sig en hel dator för att öva!). Sedan har jag jobbat lite vilket är roligt, gått i skolan och dansat, sjungit och massa annat. Är roligt att få börja dansa igen efter ett uppehåll på ca. 3 år. Sjunga är också roligt har gått skolan ca. 6 veckor och jag känner att jag har utvecklats grymt på denna tid, superskoj! Har även fått ha sånglektion med en sångpedagog, Astrid, i brunflo och det var väldigt häftigt! Med hennes teknik kunde jag ta toner som jag inte visste om och det kändes inte ens jobbigt, det var en grym känsla :D   

Några bilder: 

Skolan jag är på :)

  

Ett fint stenhjärta jag hittade på skolgården en dag


Tågstationen

  

Fränsta kyrka :)


Sedan ska jag äntligen få göra min studentpresent snart :D Fick av Viktoria och co. att jag ska få spela in en skiva med tre låtar vilket ska bli jäkla roligt, en upplevelse! Har valt låtarna; Du är allt, Är det mig du gråter för? & Holding out for a hero. Har bokat två gånger tidigare men båda har blivit inställda pga. sjukdom eller annat så nu hoppas jag och tror att det blir av äntligen :D Är så roligt att sjunga på svenska också, man sjunger mest på engelska men jag gillar att sjunga på svenska så ska försöka göra det mer. Men det är klart det finns mer roliga låtar på engelska :P Men har ni tips på bra svenska låtar att sjunga så let me know :P


Denna dagen som gått har spenderats med goda vänner som man inte träffar ofta vilket är roligt :D

Men nu har jag inget mer att säga så vi säger väl

Over and  out!

 

------------------

Nu står jag här, vid ett vägskäl

En del av mig vill bort en del av mig vill va' kvar

Ett tvivel i mig, ett tvivel inom dig

Ingen är stark nog att lyfta det jag bär

Här står jag nu, förlorad vid 27

Alla broar jag bränt och allt som jag känt

Jag ångrar inget det vet jag nu

...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

20

Av Coyo - 25 oktober 2011 16:32

Här var det trist har inte tänkt på denna blogg på ett bra tag nu, illa illa! Måste bättra mig, meen är ju inte så jättebra på detta med blogg jag, hihi! Kan inte lova mycket men ska i alla fall försöka. Har börjat en ny utbildning, Musikhandledar ...

Av Coyo - 10 juni 2011 20:42

Kollar ut genom fönstret och hoppar upp i taket, det är en STOR luftballong utanför mitt fönster. Läskigt :S   Men var inte det jag skulle skriva nu :P Sitter nu hemma med Cajsa och väntar på att Mr. M ska komma då vi ska ha en festlig kväll till...

Yo!

Av Coyo - 7 juni 2011 18:08

Det var länge sedan jag var in här, har inte alls tänkt på det xD haha! Men men så kan det vara, har haft sjukt mycket nu senaste tiden :)   Sedan sist så har jag i alla fall gått på en massa auditions för olika skolor och även fått reda på att j...

Av Coyo - 4 februari 2011 13:33

Känner mig jättesprallig idag och jättepepp på att göra något roligt :D snart bär det av moit nya äventyr och bara ha roligt hela helgen, ska bli härligt :) Känner att jag måste iväg och göra något jag inte brukar göra ofta så ska bli roligt! Denna...

Av Coyo - 27 januari 2011 16:30

Tredje veckan efter lovet nu och det är ju lustigt hur allt kan te sig. Veckorna har hittills inte kännts så roliga men jag hoppas att det kommer tillbaka :) Har hittat en ny låt jag vill sjunga men finner ingen bakgrund så ska försöka hitta ackord...

Presentation


En dag, ett liv, en tjej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards