Alla inlägg under oktober 2010

Av Coyo - 16 oktober 2010 18:58

Ännu en vecka har dragit förbi. Och äntligen har skivan blitt inspelad :D Men inte utan att förra gången jag skrev det så blev det inställt. Så inget tredje gången gillt, men fjärde gången då blev det av ;D Det var jäkla skoj. Men blev inte Är det mig du gråter för låten för den fans ingen bakgrund till. Så istället för den blev det Is it true med Yoanna men den gick inte så bra för var ganska trött i rösten när den kom att bli inspelad så det blev som det blev :P men de andra gick kanonbra :D Var så jäkla roligt att sjunga in låtarna och det lilla jag hörde av inspelningen så lät det bra blev förvånad för har aldrig hört mig själv på det viset. Bara inspelning på telefonen och där låter allt blä. Längtar nu med spänning tills jag får skivan så jag får höra hur det låter :D


Bilder från studion:

 

   


//Carro  

Av Coyo - 2 oktober 2010 17:48

Opps!

Bloggen har inte vart någon prioritering de senaste veckorna, men nu ska jag ändra på det :D

Sedan sist jag skrev har det hänt lite olika saker, har införskaffat en ipod nu så livet är mycket enklare när man kan bära med sig den för övning (det är ju lite klumpigt att bära med sig en hel dator för att öva!). Sedan har jag jobbat lite vilket är roligt, gått i skolan och dansat, sjungit och massa annat. Är roligt att få börja dansa igen efter ett uppehåll på ca. 3 år. Sjunga är också roligt har gått skolan ca. 6 veckor och jag känner att jag har utvecklats grymt på denna tid, superskoj! Har även fått ha sånglektion med en sångpedagog, Astrid, i brunflo och det var väldigt häftigt! Med hennes teknik kunde jag ta toner som jag inte visste om och det kändes inte ens jobbigt, det var en grym känsla :D   

Några bilder: 

Skolan jag är på :)

  

Ett fint stenhjärta jag hittade på skolgården en dag


Tågstationen

  

Fränsta kyrka :)


Sedan ska jag äntligen få göra min studentpresent snart :D Fick av Viktoria och co. att jag ska få spela in en skiva med tre låtar vilket ska bli jäkla roligt, en upplevelse! Har valt låtarna; Du är allt, Är det mig du gråter för? & Holding out for a hero. Har bokat två gånger tidigare men båda har blivit inställda pga. sjukdom eller annat så nu hoppas jag och tror att det blir av äntligen :D Är så roligt att sjunga på svenska också, man sjunger mest på engelska men jag gillar att sjunga på svenska så ska försöka göra det mer. Men det är klart det finns mer roliga låtar på engelska :P Men har ni tips på bra svenska låtar att sjunga så let me know :P


Denna dagen som gått har spenderats med goda vänner som man inte träffar ofta vilket är roligt :D

Men nu har jag inget mer att säga så vi säger väl

Over and  out!

 

------------------

Nu står jag här, vid ett vägskäl

En del av mig vill bort en del av mig vill va' kvar

Ett tvivel i mig, ett tvivel inom dig

Ingen är stark nog att lyfta det jag bär

Här står jag nu, förlorad vid 27

Alla broar jag bränt och allt som jag känt

Jag ångrar inget det vet jag nu

...

Presentation


En dag, ett liv, en tjej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards