Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

Dagen efter kvällen före...

Av Coyo - 15 januari 2011 16:39

En känsla av tomhet såhär när man har vart ute och roat sig en helkväll. Men jäklar vad roligt vi hade! Dansade hela natten lång (eller ja, fram till två) stötte på roliga typer och bara hade roligt. Man levde i nuet helt och fullt :D Men maan mår ju som man mår då också dagen efter kvällen före, hihi! Men det var det helt klart värt, ser sjukt mycket fram emot nästa gång :D Så jäkla bra musik var det också på allstar igår, mycket bättre än juldagen, JAG ÄR MIKROFONKÅT xD 


En vecka har gått efter lovet och det känns som att man har gått i skolan hur länge som helst! Denna veckan har vart lång. När man gick och lade sig i måndags kväll så kändes det som att det hade gått flera veckor sedan man var hemma och då hade det gått en dag, läskig känsla! Men det var antagligen för att vi fick så mycket information om allt som ska hända framöver, allt på en gång. Men det ska bli roligt när man väl kommit in i tänket igen och allt bara rullar på :)


//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

20

Av Coyo - 25 oktober 2011 16:32

Här var det trist har inte tänkt på denna blogg på ett bra tag nu, illa illa! Måste bättra mig, meen är ju inte så jättebra på detta med blogg jag, hihi! Kan inte lova mycket men ska i alla fall försöka. Har börjat en ny utbildning, Musikhandledar ...

Av Coyo - 10 juni 2011 20:42

Kollar ut genom fönstret och hoppar upp i taket, det är en STOR luftballong utanför mitt fönster. Läskigt :S   Men var inte det jag skulle skriva nu :P Sitter nu hemma med Cajsa och väntar på att Mr. M ska komma då vi ska ha en festlig kväll till...

Yo!

Av Coyo - 7 juni 2011 18:08

Det var länge sedan jag var in här, har inte alls tänkt på det xD haha! Men men så kan det vara, har haft sjukt mycket nu senaste tiden :)   Sedan sist så har jag i alla fall gått på en massa auditions för olika skolor och även fått reda på att j...

Av Coyo - 4 februari 2011 13:33

Känner mig jättesprallig idag och jättepepp på att göra något roligt :D snart bär det av moit nya äventyr och bara ha roligt hela helgen, ska bli härligt :) Känner att jag måste iväg och göra något jag inte brukar göra ofta så ska bli roligt! Denna...

Av Coyo - 27 januari 2011 16:30

Tredje veckan efter lovet nu och det är ju lustigt hur allt kan te sig. Veckorna har hittills inte kännts så roliga men jag hoppas att det kommer tillbaka :) Har hittat en ny låt jag vill sjunga men finner ingen bakgrund så ska försöka hitta ackord...

Presentation


En dag, ett liv, en tjej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards