Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Coyo - 2 juni 2010 08:43

En vecka kvar till student :D :D ska bli såå kul!! Längtar som en tok. Men kom på igår att jag kommer att sakna skolan och lärarna mycket för det har verkligen vart toppen att gå här. Skolan har vart som ett andra hem de senaste åren så kommer att sakna den mycket även om det ska bli härligt att gå vidare! Tänk för tre år sedan då man skulle börja. Det känns som det var igår man kom hit och inte kände någon och inte visste vad som skulle hända dessa tre år och nu är det slut. Det har gått otroligt fort, jag har inte hängt med alls känns det som xD Men det blir nog bra nu också. Något positivt är att jag vet vad jag ska göra till hösten, hade jag inte vetat det så hade det vart väldigt vemodigt att ta studenten.

Nu ska jag snart ha sista inså lektionen och det är väl betygssnack som står på shemat. Hoppas det blir bra detta nu :)


Hadé


/Casso


Ibland får jag någonting på hjärnan som inte vill försvinna. Ska inte skriva så mycket om det här och nu men saknar en person väldigt mycket för tillfället och ska nog inte sakna denne..

Skapa flashcards