Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Coyo - 31 maj 2010 16:29

Studentbalen: Detta var en väldigt trevlig kväll (eller hela dagen var toppen men skriver ner balen nu xD) Blev skjutsad till Hotell Södra berget av mamma, det var jag, Sofia och Cecilia, och väl där skulle vi anmäla oss. Sedan gick vi för att ta balfoto och det var en trappa upp så vi tog ett foto på oss alla tre och även ett var för sig. Fotogfrafen var mycket rolig han skulle stayla oss och så sa han att vi skulle stå "kvinnligt" och så visade han hur. Sedan när i skulle ner för den där jäkla trappan så vad tror ni händer då? Jo då halkar jag och far iväg i trappan, som tur var fällde jag ingen framför och jag ramlade inte ner i trappan utan landade på trappstegen och låg där (kan säga att jag hade ont i ryggen igår). Jag ska inte gå på sådana här tillställningar lyckas alltid med att skämma ut mig på något sätt xD Efter detta lilla missöde drack vi en fördrink och minglade runt bland alla glada studenter :) Sedan vart det låååång väntan på att vi skulle få äta middagen och den åt vi från typ kl. 21 till elva. När efterätten kom (den var otroligt god!! Vit choklad pannakotta med citron doftande jordgubbar, helt fantastiskt) så uppträdde Soran Ismail och det var en höjdpunkt, han var mycket rolig och alla skrattade som galnningar :D Efter det var det dans, först till ett dansband och efter det till DJ. Kvällen slutade kl. 2 och vi åkte hem ;)

Söndag: Gårdagen blev en riktig slapp dag, sov väldigt länge för att vara jag (vaknade kvart i tolv har inte gjort det på länge vad jag vet!). Sedan åkte jag med mamma till Birsta en sväng och köpte present till Helén Tack igen Helén för den otroligt fina frisyren! Är otroligt tacksam och glad :D Sedan åt vi middag hos mormor och där var även morbror hans sambo och kusin vitamin. Därefter träffade jag Lisa och Cissi vid bion och vi såg Sex and the city 2 och det var en riktig tjejfilm toppenbra. En måbra film! Ska väl se ettan också nu snart, men jag brukar vara expert på att se tvåan före etten på alla sortesr filmer xD haha! Efter bion gick vi på  Daltons och satt och pratade en massa och var hemma vid 2 på natten. Trevlig kväll med tjejorna :D


Nu bär det snart av till sidsjön för att ha pick-nick med tjejorna :D


Hadé


//Casso 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En dag, ett liv, en tjej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards